Trolling level: Greek Songs

Φίλοι μου, η αγαπημένη μου ασχολία όταν εν ξέρω τι κάμνω με την ζωή μου, είναι να μπαίνω Youtube, τζαί να θωρώ Κυπραίους & Ελλαδίτες στο comment section. Seriously, μπορεί να μαλλώνουμε στα comments για το τι χρώμα εν τα μαλλία του Αναστασιάδη. Αλλά οι αγαπημένοι μου εν τζίνοι που τρολλάρουν.

Ντάξει, ας το παραδεχτούμε. Ούλλοι ακούμε Παντελίδη κρυφά μες το δωμάτιο μας. Ή άλλες φορές φωνάζουμεν τζαί yolo τζαί φκένουμε πας τα τραπέζια. Αλλά σοβαρά τωρά, τι θέλει να πει ο ποιήτης στο συγκεκριμένο τραγούδι? Όποιος το έβρει να μου το πει τζαί μένα να τον τζιεράσω Chino. (Όι έννεν πληρωμένη διαφήμιση δυστυχώς..)

Untitled14

Untitled

Καλοκαιρινό τραγουδάκι, με 0 σεξουαλικά υπονοούμενα…Μια χαρά ρε! ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΜΠΕΣ ΜΕΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΕΝΝΕΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ?!?

Untitled6

Untitled7

Στελλίτσα δώσε πόνο ρε σκυλί!

Untitled8

Όπως τζί REC, 0 υπονοούμενο. Εσύ αμάν λαλείτε συγνώμη εν πέφτεται τζαί λιο στα γόνατα? Τουλάχιστον στο ένα γόνατο σαν τον ιππότη?!?

Untitled9

Παντελή μου, αγάπη μου, φκάλλε κανένα του πόνου να έβρουμε αφορμή να μπεκρουλιάζουμε..

Untitled 2

Τόσο χαμηλά ρε Παολάρα??

Untitled5

Untitled4

Leave a comment